ראה"מ על העלייה בתחלואה: "לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ על העלייה בתחלואה: "לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות"

    ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת קבינט הקורונה לנושא החיסונים והעדיפות בציבור ואמר, "יש ועדה מקצועית שקמה ומטפלת בנושא החיסונים ואופן חלוקתם"

    צילום: פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן הערב (ראשון) בתום ישיבת קבינט הקורנה כי "החיסונים בדרך, אני עובד על זה מסביב לשעון. אבל עד שהם יגיעו, וגם אחרי שהם יגיעו, אנחנו חייבים להוריד את התחלואה שנמצאת בתחילתו של גל שלישי". הבהיר נתניהו.

    נתניהו שב והבהיר כי "הורדנו את התחלואה ואת התמותה ברמה כמעט הכי נמוכה מבין מדינות אירופה. עשינו את זה כי לא היססנו לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן. גם עכשיו אני לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות, וככל שנקדים להחזיר אותן – זמן המגבלות יהיה יותר קצר".

    נתניהו סיים באופטימיות ואמר, "יש כאן אור בקצה המגפה, אנחנו צריכים לעבוד ביחד, גם להביא את החיסונים, גם להטיל את המגבלות כדי שנוריד את התחלואה, ואנחנו יוצאים מזה".

    בפתח ישיבת הקבינט התייחס ראש הממשלה לאופן חלוקת החיסונים ואמר, "בנושא ועדת החיסונים אני מבקש להבהיר: יש ועדה מקצועית שקמה ומטפלת בנושא החיסונים ואופן חלוקתם. יש להרחיק את הגורמים המדיניים ממנה, כך גם נהוג בעולם, בדקנו את זה במדינות אחרות וזה מה שעושים שם. מדובר בוועדה מקצועית לחלוטין".



    0 תגובות